Voor en door Grote Gezinnen
ik zal beginnen ;)

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Grote Gezinnen // even voorstellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
steffietje
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Aug 2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 28-08-2008 09:25:19    Onderwerp: ik zal beginnen ;) Reageren met citaat
Hey,

Ik ben dus Steffie, ben een meid van 27 jaar woon samen met mijn man van 24 in Borgloon (belgie) maar ben van Nederlandse afkomst. (woon hier nu 3 jaar)
Samen hebben wij drie kinderen. Luca onze zoon van bijna 6 jaar, Ruby onze dochter van 3,5 en Djamai ons nog kleinste zoontje van 1 jaar. We zijn 35 weken zwanger van onze 4e spruit wat overigens ook weer een manneke word.
Hobbys teveel om op te noemen maar te weinig tijd om ze uit te voeren. rijd graag paard wat nu dus niet gaat, dans graag lezen lekker wandelen en met de kinderen en honden bezig zijn.

Meer weten hihi stel je vragen gerust.

groetjes
steffie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
blukid



Geregistreerd op: 18 Feb 2010
Berichten: 1
Woonplaats: Herzele

BerichtGeplaatst: 18-02-2010 11:44:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Dag Steffie

Leuk dit initiatief! Ik was al een tijdje op zoek naar info rond "grote gezinnen", vooral om praktische info te kunnen uitwisselen met mekaar.
ik ben er 39 en verwacht samen met mijn man ons 4e kindje binnen dit en 2 weken ... of zou het deze keer vroeger komen? ik zit eerlijk gezegd al een beetje met ongeduld te wachten.
onze kinderen zijn 9,5 (jongen) - 6 (meisje) - 4 jaar (meisje).
En de andere leden hier op het forum? wie zijn jullie?
groetjes
Blukid
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Grote Gezinnen // even voorstellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 
Powered by phpBB and Andrew Charron
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum